Benimde 31 haftalıkken sancılarım başladı adet sancısı gibiydi belim ve karnım ve çocuk sürekli bir tarafıma toplanıp geriliyordu nefesimi kesiyordu doktora gittim nstde sancılarım çok yüksek çıktı açılmam yoktu ciğer geliştirici iğne verdiler proluton adında başka bir iğne daha verdiler 2 doz onları oldum ful yat dedi doktorum şuan 33+3 günlüğüz arada yine sancılarım oluyor doktor kontrolündeyim bebek çok şükür duruyor 37.haftayı görmeyi ümit ediyorum 🤲🏻 İğnelerin çok faydası oluyor merak etme ve stres yapma