Eceguldemir55 Kızlar ikinci hamileliğim ama şeker yükselmesine dair birşey hiç hatırlamıyorum. 23. Haftamdayim. 24 de başlıyor sanırım süresi ne kadar oluyor? Sırf bunun için özel hastaneye gidiliyor mu? Gidiliyorsa ücretlerini biliyor musunuz?
SevimnurBaaran Eceguldemir55 24-28 haftalar arasında yapılıyor. Özel hastanede de devlet hastahanesindede yapılıyor. Benim takipli olduğum hastanede 110 TL idi. Ben özel tıp merkezinde 65 tlye yaptırdım. Doktorum 75grmlık istedi. Sabah aç karnına gittim. İlk olarak kan alındı ve açlık şekerim bakıldı sonra içeceği içtim 1 saat sonra tekrar kan alındı ve tekrar 1 saat sonra kan alındı bu süre zarfında hiçbir şey yiyip icmiyorsun
Poyrazin_annesi Bn özelde yaptırdm 50 liraydı . Ama bnce yükleme yAptırmaan once saglık ocagına sabah açken kan verın ve sekerınıze baktırın sekerınız cıkarsa bosuna seker yukletmeyın