Uygulamaya göre şuan 6+1 haftalık hamileyim ama doktorum kesemin 5 haftalık olduğunu söyledi kese göründü fakat bebek görünmedi 2 türlü muayene etti ve bugün biraz kanamam oldu 😞 2 hafta içersinde bebek görünmezse boş gebelik olabilir dedi daha önce boş gebelik geçiren var mı?