mucizemizibekliyoruzz 24+1 haftalık hamileyim. Kaç aylık olmuş oluyoruz. Son adet tarihim 25 şubat. Kafam karıştı 6. Ayın içindeyiz sanıyordum ama uygulama tebrikler 7. Aya girdiniz diye bildirim gönderdi. 6 yı doldurduk mu yani 🤭
Aykimgebe mucizemizibekliyoruzz canım en net sonuç şöyle hesaplanıyor uygulama ana sayfada bebeğinin kaç günlük olduğu yazıyor o sayıyı 30 a bölmelisin 🤣
mmrv mucizemizibekliyoruzz. 169 günlük falan yaziyo dimi.. bende 23+6 yim 167 yazio.. 169 u 30 a bölersen 5.6 cikio.. Yani 5.5 ayliksin 6ya dogru gidiyoruz..
Aykimgebe mucizemizibekliyoruzz yani benim hesabıma göre 6 ayı doldurmana 1 hafta var bende 23+3 üm yakın tarihler olduğu için bilebiliyorum 180 günlük olduğunda bebeğin 6 ay bitmiş olacak inşallah 💞
IlaydaOrhanKopuz 24+1 ise tarihiniz 5 ay 19 günlüksünüz İnternette çizelge mevcut bakabilirsiniz.ben de hafta ay çizelgesi var ama burdan atamıyorum size https://gebe.com/gebelik-haftasina-gore-kac-aylik-hamile Burdan bakabilirsiniz