Neslihan3866 Kızlar bu Instagram sitesinden sipariş veren oldu mu? Yaklaşık 10 gün oldu hala kargoya verilmedi, dönüşte yapılmadı. Daha önce yaptıran var mı? Ödemeyi de yapmıştım dolandirildim mi acaba diye korkuyorum
iremcannn1907 Neslihan3866 lanet bir firma. Evet yaptırdım yaptırmaz olaydım başıma gelmeyen kalmadı. Çikolata dışında başka şeyler de sipariş vermiştim verdiğimin tamamen aksi geldi yırtık pırtık özensiz. Ve hiçbir şekilde ilgilenmediler 2 ay oldu hala ulaşamıyorum. Umarım başıma gelen sizin de başınıza gelmez. Ama bu halimle öyle bir beddua ettim ki onlra. Paramın hayrını görmesinler, kısacası ben dolandırıldım
Merrveh Neslihan3866 ben sipariş verdim 3-4 güne geldi bana isterseniz hatırlatın belki karışıklık olmuştur
Neslihan3866 iremcannn1907 yaa ciddi misiniz 😟 altiustu çikolata sipariş verdim umarım aynı durum oluşmaz, hayır doğumuma da az kaldı yetisneyecek diye endişeleniyorum
iremcannn1907 Neslihan3866 umarım başıma gelen başınıza gelmez dediğim gbi. Yaklaşık bir ay çok uğraştım ama sonuç alamadım. Memnun kalanlarda varmış. Umarım memnun kalanlardan olursunuz