Ben hamile kalmadan önce kullanıyordum. Öğrenince azalttım sonra tamamen bıraktım. Ama bazen kahve içmek istediğinde aşırı canım istiyor o zaman böyle yakıyorum ama yarıya gelmeden atıyorum ve artık mide bulantım olmaya başladı oda biraz etkiledi içemiyorum eskisi gibi. Yani demem o ki içen biri olarak biliyorum bırakmak kolay değil ama azaltarak bırakırsınız inşallah 😕