Merhaba minnoş anneler aranızda yeni sayılmam kullanıcı adımı unuttuğum için tekrar yeni hesap açtım fake falan değilim 🙊21 aylık oğlum var ellerinizden öper 🌸♥️ acil sezaryanla bebgimi almak zorunda kaldılar 3 ay falan yoğun bakımda yattı şükür şimdi iyiyiz🤗🧿🙏🏼 aklımda deli sorular var 😂 adetimden bı hafta önce yani iki gündür falan lekelenme geliyo kasik ve aşırı derecede bel ağrım var tabiki hamilelik olmayabilir başka enfeksiyonunda habercisidir bilemiyorum 🤗 cumaya randevu aldım Hersey kısmet nasip 🤗sadece fake olamadığımı yeni açtım hesabı diye şüphe duymayın diye yazdım baya uzun oldu k.bakmayin🙏🏼🌸