Sirince-anne34 Sezaryen sonrası ağdayı nasıl yaptınız? Ne zaman yaptınız dikişlere zarar gelir mi acaba
DerinMavii Sirince-anne34 doğum yapalı 50 gün oldu hala yapamıyorum kalakaldım resmen napsam diye denedim çok acıdı shhdhd kuaföre de gitmeye cesaretim yok
DerinMavii Sirince-anne34 benim az çıkıyor zaten çoğu yerde küsmüş ama yine de rahatsızım eldivenle yolduydum az idare ediyodun ama temizlensin istiyorum tamamen olmadı jilet yapıp iki üç güne agdayla gecicem bilemiyorum :(
Kdk Sirince-anne34 doktorum 40çıkana kadar yapma demişti. 45-50günlükken dikkatli bir şekilde yaptım sorun yaşamadım
Ada92 Sirince-anne34 ben yaptırdım acımada yaşamadım ama kuaföre gittim 55 günü geçmişti diye hatırlıyorum
Yagmurdgdgn13 Sirince-anne34 Eğer kısa sürede çok uzadıysa jilet ile alıyorum. Malum kasıntı yapıyor. Kırkımdan sonra ağda yapıyorum evet dıkıs yeri acıyo ama yavaş dikkatlı şekilde yaparsan zararı olmaz