Kızlarrr 😂 ağdamı olalı 9 gün oldu cillop gibi ama benim kızın gelmeye niyeti yok 38+6 yız yalancı sancım bile olmadı daha. Ne yapcam bilmiyom. İki üç güne çıkmaya başlar benim kıllar. Tıraş da etmek istemiyorum. Demek istediğim yalancı sancı olmadan aniden doğum başlayabilir mi? Yoksa günler öncesinde bi yalancı sancı olup sonra mı doğum başlar?