biroglanannesii Kızlar ben doğumda madlen çikolata dağıtıcam ama birinci derece yakınlarıma ayrıca mumluk da yaptırmak istiyorum . Sizler doğumda ne dağıtacaksınız ? Magnet falan çok klişe gelmeye başladı artık😒
Ece003 biroglanannesii mumluk çok pahalı geldi ya 14-25 arası değişiyor beğendiğim modeller mumluktqn bu yüzden vazgeçtim
Deletedmom623737 biroglanannesii ben magnet ve çikolata yaptırdım magneti çok begendim evet klışe ama bunlar çok moda şimdi 😅 çikolatayı 72li magneti 20li yaptırdım sadece eşimin ailesi ve kendi ailem için yaptırdım sevdiklerime vermek için 🤗 !https://www.hizliresim.com/qkmuz9n](https://)
_tulayb26 SayeMom kız iyi bari bende düşünüyordum acaba bende mi anormallik diye oraya para Verene kadar bebeğime 2-3 takım fazladan alsam daha mutlu olurum 😂😂
eusl SayeMom al benden de o kadar kimse ddeğmiyor bu biiirrrr ikincisi kimse dolabına asmıyor bu kriz döneminde gösteriş için niye para savurayım
Elisa01 Bende çikolata ve kokulutaş magnet yaptırdım sadece altın takanlara vericem geri kalan çikolatayı ben yicem kızlar 😂😂😂😂😅😂😂😂
Kelebekk-0307 Elisa01 kokulu taş magnetleri nerden yaptırdınız ne kadara yaptırdınız acaba bende düşünüyorum ama fiyatlar yüksek geldi maalesef 😔
Miniklimonum Elisa01 En mantıklısı bende senin gibiyim bir çöp almayana bir çöp vermem hatta bir çöp bile almadığını her fırsatta yuzlerıne vururum yok öyle bedavaya konmak 😀
RumeysaNur34 biroglanannesii teyzesi iki kutu çikolata yaptırmış kızım için birini hastaneye götüreceğiz diğerini iş arkadaşlarımıza dağıtacağız eşimle aynı klinikteyiz birde 50 adet makrome anahtarlık yaptırdım😍 https://imgyukle.org/image/GCME https://imgyukle.com/i/oQMAX0 https://imgyukle.com/i/oQM7JY
Buketylz944 RumeysaNur34 bende aynı sayfaya yaptırdım anahtarlık daha elime geçmedi 10ocakta gönderecekler memnun kaldınız mı sorun oldu mu
Zeyzey97 tazeannecik1 bende dun oyle düşündüm oğlumun dogum gününde yapmıştım herkes cok begenmisti elimdede malzeme de var kokulu tas ve kurabiye düşünüyorum
Fundish Kelebekk-0307 üzülerek söylüyorum kokulu taşlara verilen paraya yazık.veriyorlar bana eve gelince çöpe atıyorum 🤭 magnet bir nebze iyi ama en iisi çikolata bence :) kendim kastamonu çekme helva vericem doğrusu .
Elisa01 Kelebekk-0307 Bu şekilde yaptırdım canım tanesi 8.5 yaptı herşeye zam gelmiş ben 15 tane yaptırdım
Ahlahanim _tulayb26 ya bende sadece 20 tane yaptırıyorum sadece aileler için. Çikolatada lokum ve bisküvi ise burada zorunluymuş
elftrndmrci _tulayb26 ay bende hiç bişey yaptırmıcam. Mümkünse kimse bebeğimi görmek istemesin, hergün yeni varyant çıkıyo. Allaha şükür tek değilmişim, kendimi tuhaf hissediyodum😀
Nnurdan Yaptırıp tavsiye ettiğiniz yerleri paylaşırmısınız arkadaşlar hepinizin hediyelikleri çok güzel
Deletedmom623737 Nnurdan Magnet : renkli.makromelerr Çikolata : zayadesignn İkisinden de cok memnun kaldım
Kelebekk-0307 Fundish bende çok kararsızım aslında anı olarak kalsın istiyorum ama dediğim gibi fiyat yüksek geldi zaten istediğim magnet ve küp isimler 400 kusür tutuyor ilk çocuğum versem mi diyorum ama bilemedm yine de.
sedacelikss biroglanannesii ben böyle kokulu sabun,kolonya ve çikolata yaptırdım https://imgyukle.com/i/oQZDDN