_Rmysa__ Kızlar kaç aylık doğum yaptınız biz 38 haftalığız hala bekliyoruz birde kız çocukları erken doğar diyorlar :)))
_Rmysa__ esrayce yaaa bende bekler miyim aceba o kadar çok uzun ya zaman yaklaştıkça insan kucağına almak istiyor artık
esrayce Sancın ne yoksa beklemeye kalcan artık bi olsaydı diyorum yarın kontrolüm var bakalım ne olcak brfnyildirim