Gizmooo Merhaba kızlar 1 ay önce zoladex iğne vuruldum ama aşırı derecede ateş basmalarım oluyor uyku bile uyuyamıyorum doğru düzgün hayatımda ilk defa bu kadar çok terlediğimi görüyorum bu iğneyi vurulanlar bu dönemi nasıl atlattınız acaba