bebegimizibekliyoruz1 https://resimyukle.io/r/KszscykeKU Oğlum 13 günlük oldu ve yüzünde 2 3 gündür böyle içi beyaz etrafı kırmızı minik minik sivilceler çıkıyor anlında çenesinde yanaklarında günde iki ya da üç kez 30 cc mama veriyorum geri kalan zamanlarda emiyor acaba yediğim bişey mi alerji yaptı dicem ama farklı hiçbir şey yiyip içmedim acaba neden olur happykidse yazdım ama pek cevap alamadım bilen varsa yardımcı olursa çok sevinirim
gamzosgamzos bebegimizibekliyoruz1 normal canım alerji degil kızımın 2 3 katıydı 1 bucuk 2 aydan sonra geciyor
Deletedmom27272 bebegimizibekliyoruz1 canım benim bebeğimde 13 günlük bu sivilcelerden tüm vücudunda çıktı her yerini kapladı dermatolojiye götürdük yenidoğan aknesi dedi diğer bir adı toksik eritemmiş yenidoğanlarda görülür dedi şampuan ve krem karışımı yazdı onu kullanıyorum azaldı şükür
Deletedmom62627 Benim bebeğimde de oldu aynısı doktora sorduk dedi ki bu yenidoğan döküntüsü endişe etmeyin geçer hakikaten de geçti gitti iz bile yok
bebegimizibekliyoruz1 Deletedmom27272 sadece yüzünde var vücudunda yok şu anlık yayılırsa ben de götürücem
Deletedmom27272 bebegimizibekliyoruz1 arkadaşımın bebeğinin sizin gibi yüzünde vardı sadece kendinden geçti