Cocolingo Mltm07 benim ilk gebeliğim, isteğe bağlı sezeryan olucam, en başından beri psikolojik olarak kendimi buna hazırladım, her doğum kendine özel 🌸
Nur_47 bebegimizibekliyoruz1 nasıl birşey benim ilk gebeliğim ve ben hiç bilmiyorum nasıl bir sancı nasıl süreçleri bilmediğim içinde çok kuruyorum kafamda korkuyorum ne tavsiye edersiniz tercüme ettiklerinizden felan inanın nasıl sancı nasıl oluyor doğum o an ne yapılıyor bilmiyorum
Tugbaa2937 Nur_47 herkezin aynı olmuyor. Hatta her bebekte bile aynı olmuyor. Şey gibi düşün adet sancısı bilir misin? Onun fazla olanını valla benim 3.cu ben bile bu nasıl olucak bilmiyorum. Ama kendini boşyere korkutma anı yasa 😉
bebegimizibekliyoruz1 Nur_47 benimde ilk gebeliğimdi regli sancım daha fazlaydı yani daha şiddetliydi bunu söyliyim bi de benim son 2 saatd kadar şiddeti artmamıştı sadece son 2 saat şiddeti arttı sancidan çok doğum anı daha çok zorladı beni gece 3 de 5 dkda bi sancıyla başladı sabah 8 de 3 dkda bire düştü öğlen 1 buçukta hastaneye gittim 8 cm açıklığım vardı 15.25de oğlumu kucağıma aldım bebeğim kanalda değildi benim yani doğuma indiğimde kanala soktuk gelmeye niyeti de yoktu zaten su nişan yok bebedd bi tur kordon dolanıktı bebe kanalda değil ama sancı olunca evde dayandım sonra 8 cmle gidince 10 dk epidural aldım büyük rahatlık epidural tavsiye ederim 10 dk verildi çünkü açıklığım fazla ve ıkınamam diye az doz verildi bende bilmiyordum ne yaparım ıkınamam falan diye ama doktorumu dinledim ıkınırken bağırmadan ıkınmak bağırarak enerji harcamamak
Nur_47 Tugbaa2937 içimi azda olsa rahatlattın umarım rabbim yardımcı olur tüm annelere Allah razı olsun bilgi için
Mltm07 Cocolingo bende öyleyim ama bir anda doktorum aklımı karıştırmaya başladı (35+3) 36. Haftadayım nasıl olcak bilmiyorum akışına bıraktım çok stress oluyorum
Tugbaa2937 Nur_47 ne demek canım ya dünyanın herseyine değer sen bı doğum yap o an bebeğini senin kucağına versinler. Bütün cektiklerin 9 ay uçup gidiyor. Çok güzel bir duygu hayırlısı ile kucağına alırsın insaAllah 🥰🥰