gunessbeste orda doktor seçme diye birşey yok. Muyeneleride asistanlar yapıyor, doğumuda asistan doktorlar yaptırıyor.Ebelerle birlikte. Benimde ilk doğumumdu. 40+3 Te şiddetli sancıyla gittim acilden 5 cm açıklıkla nst ye girdim 10 dk sonra suyum patladı, beni doğum katına çıkardılar. O katta sancı odasında bir saat sancı çektim açılmam kontrol edildi . Sonra doğum odasına alındım. Nstye bağlı açılmamın devam etmesini bekledim , açılma 8 olunca büyük biir ekip geldi, asistan doktorlar, ebeler hemsireler, çocuk doktoru bir saat ıkınma sonında doğum oldu.