meropasa ay kilo yapan maden suyumuymuş??? Ben çok düzensiz yedim, günde 2kez hatta bazen 1kez yediğim oldu. Sadece azbucukta olsa tatlı hergün yedim 1bardak çayla. Ama hergün mutlaka maden suyu içtim yoksa midem fena. 39+2 bebek 4kilo, çatı basık denildi.ben de kendimi aşırı normale odaklamıştım. Şimdi başka dr.a gözükmeye geldim bakalım bu ne diyecek.bana da başı kemik bi şekilde zorda olsa çıkar, ama omzu takılırsa biz çekip çıkarmalı oluyoruz o zamanda omuz çıkığı, kırığı riski var dedi.bide kanalda fazla kalma riskleri de başka hastalıklara kapl açıyormuş epilepsi veya diğer doğumsal hastalıjkara Allah korusun.normal doğum tabiki güzel ama bebeği riske atmak istemedim.yine de baçka dr.a da geldim sıramı bekliyorum aynı şeyi söylerse mecbur sezeryan