Kızlar serklaj olduktan sonra enfeksiyon seviyelerim sınıra yakın olduğu için doktorum klindan diye bir antibiyotik verdi bir kutu bitti diğerine geçtim ama ilacın bebeği bi zararı olurmu diye de korkuyorum bu bitince şimdi başka bir ilaç verecek inşallah bu ilaçlar bi sorun yaratmaz, hamilelikte böyle antibiyotik kullananlar oldu mu acaba