Saftorik Valla youtubdakı mehşur “activatong labor” egzersizlerini yapıyordum, merdiven çıkma yürüyüş yapıyordum ama dr.benim çatımın basık olmasıyla açıkladı durumu, bide okudum bazen doğum anında giriyormuş. Ama kemiğin basık denince girse bile içeride uzun süre kalmasından korktum. çünki çatıyla baş çevresi uyumlu değilmiş.sanırım sezeryan olucam istemesemde