Tugbasimay Doktorunuz bir problem tespit etmediyse bebekte ya da sizde kilo vermede korkulacak bir şey yok, ben 20.haftama kadar 7 kilo verdim. Sonra kilo almaya başladım 32.haftamdayim 6 kilo aldım daha hamile kaldığım kiloya gelemedim bile. Bebek de gayet iyi durumda olduğu için diyetisyenim de doktorum da sıkıntı etmediler kilo verişimi. Bu arada boyum 1.70 83le hamile kaldım 76ya düştüm şimdi 82 kiloyum