Poyrazin_annesi Clostiridium e devlete dogum yardımı yazın cıkıyor ama bebek dogduktan sonra sisteme dusuyor oyuzden bebek dogunca basvuru yapın
Elfvli Annesibebegi evet tek seferlik yatıyor. Tabi her doğumda tekrarlanıyor. Eşinizin nereye bağlı olduğu önemli değil. Bunlar devletin anneye verdiği haklar. Emzirme ödeneği esiniz adına yatar sadece. Siz sgk li olmadığınız için.
Poyrazin_annesi Clostiridium dogum yaltıktan snra sısteme otamatık dusuyor. Henuz dogum yapmadıysanız cıkmaz ztn
Poyrazin_annesi Clostiridium ozaman sıstemde cıkması gerekıyo bende burda bı bayndan duymustm cnku e devlette dogum yapınca dırek basvurabılıyosunuz dıye alla ala .