Busra2013 https://www.hizliresim.com/h0jx36k Bana test bozuk gibi geldi doktoea gondermis doktor dusuk yapio olabilirsib demis ne alaka
EgesMomm Busra2013 Ya bozuk ya da idrarı fazla damlatmış. Çünkü idrar gözünde parlıyo hala idrarı fazla koymuş gibi
Belacivciv Busra2013 Test bozuk bence tekrar etsin yada kan versin. Doktor neye göre düşük demiş? Kan değerlerime bakılmış mı ki
Umutduru Busra2013 test bozuk sanırım ya da idrarı fazla akıtmış.Teste göre düşük yaptigini nasil anlamış acaba doktor ?? Testi tekrarlabilir arkadaşın canım
Hakanbuse Bozuk bu test bende yaptim eger gebelik varsa aninda belli oluyo cizgiler zaten bekleyince boyle icindeki cizgi yayiliyo gibi gorunuyo belli olmuyo ya da
Busra2013 Hakanbuse catlstma ignesi yspmis doktor dusuge karsi ilac vermis dio 2 gundur biraktim simdide adet olscsk gibi karnim agrio dio
Busra2013 Belacivciv dedim o hangi doktorsa hic gitme bidaha bu gebelik testinden dusuge sonuc vermis salak doktor☹️Catlatma ignesi yspmis iste dusuk icin ilsc vermis kizda 2 hundur kulanmsmis test yspmis bole cikmis femis dusuk yspio kizda aglio 1 gun tek kulanmadim dusuk oldu
denizolsun Benim bu şekilde ilk testimde belli belirsiz çıkıp(hatta bozuk diye düşünmüştük) iki üç gün sonra pozitife dönmüştü,gebelik istiyorsa inş arkadaşınızın da öyle olur