Şuan 5 haftalık hamileyim. İstediğim bi gebelikti. Mutluydum öğrendiğimde ama nedense bir kaç gündür aşırı mutsuzum. Olmasaydı daha mı iyiydi demek gibi değil de hamile gibi hissetmiyorum. Ne yemek yemek ne bişeylere dikkat etmek geliyor içimden. Var olduğunu kabul etmiyorum . Neden böyle hissediyorum. Yaşayan böyle bir hissi geçiren var mı ..