Kızlar 38+1 deyim son iki gündür aşırı sırt ve bel ağrısı oluyor oturduğum yerden kalkamıyorum sancı gibi gelip gidiyor sizce bu doğum belirtisimi?
6 ocağa sezeryan tarihi aldım sanki o zamana kadar beklemiycek gibi hissediyorum korkuyorum da suyum ya da nişan gelirse panik olurum napıcağımı bilemem die