Kelebekkkkk Arkadaşlar yarın randevum var . Ikili tarama testi yapilcak ac tok fark eder mi . Ayni gunde sonucunu ogrenebiliyormuyuz .birde gebelikte alttan muayene son haftalara kadar yapılmıyor diye biliyorum doğrumu
01rebirth Kelebekkkkk canım çok tok olma açta olma çünkü hem ulturasyona bakılıyor hem kan veriliyo, hayır aynı günde çıkmaz sonuçlar 15 gün sonra çıkılıyo
Morningstar Kelebekkkkk alttan muayene ilk andan itibaren yapılıyor benim ilk muayenem alttandi mesela sonra 12 haftalık ikili taramada 3 kere girdim aynı günde pozisyon kötü olduğu için birisini alttan bakmisti ve usg sonucu hemen cikmiyor bir rapor hazırlanıyor senin kan tahlilin ve bebeğin usg verileri ile o yüzden aynı gün çıkmıyor ve aç tok fark etmez ama şekerli şeyler yiyip git biraz bebek hareketli olsun 😊
Merveonay Kelebekkkkk canım aç tok farketmez gebelik şekeri değil bişey değil niye fark etsin takılma sen bu 2. Gebeliğim ikisindede doktorum fark etmez dedi sonuçta ben özelde yaptırdım 1 hafta dediler Ama 4. Gün çıktı benim sonucum geçen ay yaptırdım bende . Aksi bir durum olmazsa sadece 37. Haftada çatı muayenesi yapılıyor o zaman alttan muayene ediyor sadece