-Keriman- 16 aralıkta çatlatma iğnesi oldum bugün 13. Günüm dayanamadım test yaptım negatif sonradan değişme ihtimali yok değil mi 😔
Damlacem -Keriman- kuzum 13ncu gün test yapman baya erken çünkü bendede aynısı oldu 17nci gün çıkmıştı bende hatta doktorum test yapma yapsan bile olduğu halde bile çıkmaz demişti içini ferah tut ve lütfen sitres yapma güzel haberlerini duyarız inşallah 🌸🥰
-Keriman- edaturkmen hayır rahim filmi spermiiogram ve hormon testleri yaptı bir problem yok dddi ama olmuyor 😔
-Keriman- Damlacem ahh inşallah tutamadım kendimi çok umutsuzluğa kapıldım şuan yine bi umut doğdu içime teşekkür ederim 😍🙏
Damlacem -Keriman- sabret ve bekle kuzum bende son bir iki güne kadar belirti bile olmamıştı en son göğüs hassasiyeti başlamıştı ondan sonra test yapmıştım 🥰
-Keriman- Damlacem normalde adet günüm 1 i ve adet sancısı gibi sancılarım oluyor ki normalde hiç erken gelmez hep sabittir ama korktum inşallah dediğin gibi olur canım 😔