MerveNur- bende 36. Haftadayım✌🏻 bazen bana da oluyor nefesi midir artık bilmiyorum ama doktor en son kontrolde bana nefes alıp verişini göstermişti, nefes alıp vermeyi öğrenmiş doğunca unutmaz inşallah falan dedi hatta 😅 ultrasonda karnı şişip iniyordu yavaş yavaş, böyle yaparlarmış bazen de hıçkırık tutarmış nefes alıp verme alıştırması yaparken