Dmllale Zonklama değil ama birşey batıp çıkıyor gibi ağrım oluyordu bebek aşağıdaymış progestan vermişti doktorum geçti çok şükür. Bebeğiniz usg de göründü mü doktorunuza bir muayene olun isterseniz