Bizde de yoktu şeker bende düşünmüyordum taki kontrolde suyumu fazlalaştığını öğrenene kadar doktor hemen şeker testi yaptı ve şeker yüksek çıktı şimdi insülin kullanıyorum yani hiç aklıma gelmezdi ama çok fazla şişmiş tim hızlı kilo, alıyordum karnım patlayacak gibiydi meğerse şekerden iş Allah korusun doktora gitmeyip ihmal etseydim belki bebeğimi kaybedecektim şekerden dolayı çünkü bebek ölümleri olabilir bence yaptırın mutlaka