Se-be Arkadaşlar bu gün bebeklerin kalp atışı için gitmiştim doktora ki tıpkı 3. Bir bebek kesesi gibi rahimde kanama alanı olduğunu gördü doktorumuz. Düşük iğnesi yaptırdık , Benzer şeyler yaşayanlar lütfen yazar mı. Beni neler bekliyor acaba
Aslanirem Se-be benimde 6. Haftada kanamam oldu ikiz gebeyim bildiğin kanama bir kaç sürdü kanama alanım vardı kese dışında mutlaka progestan fitil kullan bende iğne vurundum işime devam etmek zorundaydım kanama bitti 7 haftalıkken de kahverengi akıntı gelmeye başladı bebekler iyi ise sıkıntı yok ama çoook dikkatli ol
Carriebradshow Se-be çok geçmiş olsun. Bende ikiz gebeyim. 12. Haftamda hiç ağrım sızım yokken birden adet kanaması gibi çok yoğun kanamam oldu. Bir gece hastanede yattım.progestan fitil ve Düşük önleyici iğne yaptırdım hala da kullanıyorum. Benimde kese etrafında kanama alanım vardı. Bol su içtim ve tuvalet dışında hiç kalkmadım. Kanamalar ve kahverengi lekelenmeler tam bir ay sürdü. Sabırlı olmak gerekiyor. Panik yapmayın olumlu düşünün ve kendinizi hiç yormayın. Doktorum bana kanama alanı geçene kadar yatacaksın sonrada dikkatli olacaksın dedi. Çok şükür 21 haftalık olduk şimdi.
Missewos Kuzum iyi oku yazacaklarimi. 6 haftada kese yaninda bebekten buyuk kanama alani vardi. 12. Hafta evde otururken birden su gibi kanamam geldi o kanama alanindanmis 16. Haftadayiz hala gecmedi surekli kanamam var. Merak etme bebekle alakasi yoksa hic canini sıkma.
Se-be Missewos sana çok teşekkür ederim acil şifalar diliyorum, bebekle alakası yok ama bebeklerin kesesinin iki katı büyüklüğünde neredeyse kanama alanı, dışarda hiç bir şey yok leke bile Allah korktuğumuzdan korusun inşallah
Se-be Missewos bu gün kontrol var dı 7+1 olduk kanama hala var ama bebeklerden uzak rahim ağzına yakın dedi, birden bire kan gelirse korkma dedi. Sizde durum nasıl
Fatosylmz27 Se-be cnm dışarıdan bisi yoksa rahim çekiyor kanamayı bende 5 ay sürdü ama dışta yoktu Progestan kullndm şükür şimdi 2 yaşında
Se-be Aslanirem fitil değil ama dupbaston adında tablet verdi, birde proluton iğne verdi dışarda hiç kanama emaresi yok sadece ultrasonda görünüyor. 10 gün sonrasına da tekrar kontrole çağırdı.
Se-be Aslanirem doktorunuz ne diyor bu duruma, birde siz artık iyileştiniz sanırım kaç haftalık oldu bebekler
Aslanirem Se-be normal dedi ikiz gebelikte çok oluyormuş açıkçası beklemekten başka çare yok tuvalete gitmekten nefret ediyordum benim daha yeni geçti 9 haftalığım olucak diye çok korkuyorum
Se-be Aslanirem kötü bir şey olmaz inşallah merak etme. bana da doktorum olabiliyor böyle şeyler dedi Allah’ım emeklerimizi zai etmesin.
Se-be Aslanirem durumunuz nasıl merak ettim. Benim kanama hala devam ediyor. Dışarda hala herhangi bir şey yok rahim içinde kanama
Aslanirem Se-be durdu benim çok şükür ama zor durdu kahverengi geldi baya canını sıkma yat dinlen günlük hayatına devam et ben işe gidip geldim hep bebekler iyise takma kafana hiç
Se-be Fatosylmz27 bana da ilaç verdi doktor kullanıyorum şu anda, inşallah dediğiniz gibi olur teşekkür ederim. Birde kaç haftada kaç kilo doğdular