Tugcevemercimek Meralaksoy saglık ocagındaki idrarda hep enfesiyon çıkıyor sonrasında hastanede idrar kültürü verdim temiz çıktı doktor saglık ocagına güvenme dedi
Fatmanurrkurttas Sağlık ocağında yapıldıysa genelde o değerler enfeksiyon varmış gibi çıkarır . Hastanede idrar kültürü vermen lazım tam sonucu olman için ama yine de doktorun yönlendirsin tabi
ozge07070 Meralaksoy kuzum 2 hafta önce kontrolüm vardı idrar yolunda enfeksiyon çıktı benimde doktorum üromisin diye tek kullanımlık suda eritilen bi ilaç verdi onu içtim
Beno Meralaksoy Yani geçici bişey zaten ilaç kullanıp bol su içiyorsun geçiyor ama ihmal etme görüş doktorunla