Haybeybi ben de 4 haftalıkken olmuştu baya da yoğundu çok korkmuştum hemen doktoruna gittim bir sıkıntı yok dedi progestan başlattı sıkıntı goremedigimden sabah akşam değil de sadece yatarken al uyku yapar dedi bir de ağız yoluyla alıyorum ben. İlk başlarda hafif hafif kahveye dönerek azaldı şükür şimdi hiç yok ama bir iki gün ufak ufak yaşadım sonra kalmadı. Siz de ilaçlarınızı ihmal etmeyin inslalah geçer 🤲🏼😇