Kizlar benim kese yaninda kanamam var 16. Haftadayiz kan bosaliyor bazen ciddi anlamda dusuk saniyoruz ama degil o zamanlar sanki ben burdayim der gibi hareket ediyor geziyor icimde herseyi hissediyorum. Kanama hafifleyince hareketleride uzaklaşıyor hala hissedemiyorum bende. Qma bazen karnimin icinde bi bosluk var gibi geliyor uzaninca sanki bi yere toplaniyor