Ece_ege canm ben 2 oglumu sezeryan. Dewlete oldum cok memnun kaldım ılk ogkum suyunu patlatmıstı donmedı olmadıgı ıcın 39 haftalıkken sancıyla sezeryan oldum 2.oglumda aynı sancı cektım 36 haftalıken dogdu suanda 26 haftalıgım daha belli degıl 38 haftalıkken olur dıe dusunuyrm cnm allahım saglıkla gununde dogmayı nasıp etsın hepımjze