Gzmhsyn Kızlar sorun yoktur dimi hala karnım çok çıkmadı kimse hamile olduğumu anlamıyor bile sizce neden çıkmıyor
Belacivciv Gzmhsyn Karnınızın küçük olması sorun demek değildir, doktor bebek sağlıklı diyorsa sağlıklıdır merak etmeyinn🙃 İç karnınız geniştir sadece tek sebep bu, herkesin karnı büyük olacak diye bir şey yok boşuna endişelenmeyin
Gzmhsyn Filizz123 3 hafta önce gittim doktora 1.600 dedi şimdi bilmiyorum 1 hafta sonra gidicem tekrar
Sultanuhrahavinim Filizz123 benim karnım çok fazla ya herkez bana ikizmi diye soruyor hiç kimse tek olduğuna inanmıyor 29 haftaligim🤭🤭
Gzmhsyn Filizz123 kız mi erkek mi sizin benim kız 28 haftalıkta 1.600 cıktı tombiş olur inşallah çok küçük olursa korkarım ellemeye 🤗