ahsennazli kızlarrr 29 haftalık hamileyim kızın olucak allahın izniyle ahsen düşünüyoruz ismi ahsen ama ben ahsen mira diyorum sizce uyumlumu iki ismi olsun nolcak mirada cok güzel çünkü ahsen mira ❤️
Yagmurdgdgn13 ahsennazli benim de kızım olacak mira ismini ben de çok seviyorum. Yağmur mira koyacağız. Ahsen de çok güzel bi isim ♥️