Ekimdio ben çok kafaya taktım kendimi toparlayamadım psikolojim alt üst oldu, çatlatma iğnesi aşılama bile denedim doktorum sonra sen git 2 ay bana gelme dedi 😂😂 2. Ay hamile kaldım 💕 kürtajdan sonra 2 ay sebep araştırdık genetik falan gittik. 7. Ay hamile kaldım kürtajdan sonra. Ama geçiyor o günler sadece üzüldüğüm ile kaldım , herkes böyle diyordu kızıyordum benim yaşadığımı nerden biliyorsunuz diye. Ama emin ol geçiyor canım hamile kapabilmişsin tekrar kalacaksın. Üzüleceksin biliyorum ama ne kadar az olabiliyorsa o kadar üzül kuzum