Zeynepgl euphoria123 Çok teşekkür ederim canımm 😍 beğenmene sevindim 🙏🏻 Amin inşallahh çok sağol canım sağlıkla yaşasınlar bebişlerimiizz🥰😊
Mrv1007 Zeynepgl aminn, inşallah hep ışık saçsın minnoşlar 🥰🥰🙏🏼 Benim de kızım oluyor ismi Ada olacak. Hem Ada hem Güneş geliyor bizim aileye, doğa sevgimiz belli 🤣🤣
Zeynepgl Mrv1007 Ohhh ne güzel 😅😅 Ada isminede bayılırım çok güzel adlarıyla sağlıkla doğup büyüsünler inşallahh canım hayırlısı olsun🥰😍 bizde de doğa sevgisi var 🤣 güneşten sonra aklımda Dolunay doğa vardı hep doğadan isimler🤩 en sonunda güneşte karar kıldık 🙈😍😍