Emine2222 Merhaba hanımlar ben 5 Haftalık hamıleyım calısıyorum aynı zamanda kendımı yormamaya bakıyorum henüz kadın dr gıdemedım ama sizce calıssıgm icin düşük yapmam dimi işim biraz agır ama yormuyorum kendımı 😔
nazlisucan Emine2222 ilk 3 ay düşük riski var tabii. Doktor ultrasonda bakıyor keseye herhangi bir sorun görmezse işinize devam edebilirsiniz. Bende düşük riski vs. yoktu yinede dinlenmeye çalıştım çevremde düşük yapan çok olduğu için🤷🏻♀️
Emine2222 nazlisucan aynen hafta ya gıdecegım inşAllah bende iştene ve gelıyorum yatıyorum tümgün is yerinde ayaktayim cünki 4-5 saat