Ben 31 + 3 gunluk hamileyim bebegim kilosu biraz zayif ama bu hafta guzel almiti biraz gerilik var ama detayli ultrasona girdim dopplere de sikinti yoktu dedi benim bebegim bastan beri cok sakin hareketli oyle sert hareketleri yok tekmeleri fal cok nadir nst yi begenmedi artik yavas hareket etti diyemi yarin yine gir boyle cikarsa yatis yapicam dedi boyle olan varmi aranizda bebegi sakin olup nst ye giren varmi ama bastam beri sakin ne yapcam.bilmiyorum korkuyprum artik