Defne34 Arkadaslar sezeryan ıcın doktor antiemboli corabı almamı soledı bu ne ıcın bılemıyorum bılgısı olan var mı?
2melekannesi_ Defne34 varis çorabı oluyor ameliyat sonrasında pıhtı atmasını önlemek için giydiriyorlar
Elif2610 Her sezeryan olan giyiyor mu kızlar bunu ilk defa duydum açıkçası🥺 bende sezeryan olacağım nasipse, doktorumda hiç böyle bişeyden bahsetmedi🥺 nasıl ve ne kadar süre kullanılıyor peki?
kucukhobby-11 Elif2610 sezaryen doğumda normal doğuma oranla 3 kat fazla pıhtı atma riski var. Ameliyat sonrasında dikişlerden kaynaklı hastalar ayağa kalkmakta çekindiği için bu risk ekstra artıyor. O yüzden varis çorabı kesinlikle giyilmeli normal/sezaryen farketmeksizin. Doğum sonrası her gün sabahtan akşam yatana kadar kullanın. Sabah yataktan kalkmadan giyin mümkünse
Defne34 kucukhobby-11 tsk ederım ılk dogumda boyle bırsey kullanmadı doktor bu 2.sezeryanım o yuzden sasırdım
Zeynepneslihan kucukhobby-11 ciğerime atmıştı. Şanslıydım. Üç yıl geçti. Şimdi hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum çok zor.
kucukhobby-11 Elif2610 rica ederim sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza inşallah. Bir de bol su içmeyi ihmal etmeyin bol su pıhtı riskini azaltır ☺️
kucukhobby-11 Defne34 covid sonrası dönemde pıhtılaşmaya daha önem verlir oldu. Bi de hareketsiz yaşam covid sonrası daha yaygın olduğu için doktorlar şimdi daha çok önemsiyor