Hanımlar dünden beri oldukça rahatsızım soğuk algınlığım bademcik şişmesi var. Sabah 5 6 kere ard arda kustum afedersiniz. Akşama doğru karnımda inanılmaz sancı başladı, gaz sancısı gibi değil tarif edemiyorum. Nefes alıp verdikçe batma oluyor, yatakta denemiyorum gülünce ağrı artıyor. Neye yormalıyım lütfen bir şey söyleyin 😔 iki kaybım var buna da bir şey olur diye o kadar tedirginim ki