hamisanne_63 Doğurcam az kaldı 34 haftalığım ama bebegimin gelişimi şuan 38 haftalık gibi görünüyor biz hâlâ isim bulamadık bu oğlana adını ne koyayım ben güzel ama cok cok modern olmayan isim fikirleri alabilir miyim? hastane çantasını da hazırlamaya başladım bugün isimsiz oğlum diye seviyorum karnımı🙄 ilk oğlumun ismi Çınar Erden bu arada biraz uyumlu da olabilir
Senayyalcin hamisanne_63 Atlas,Eymen,Miraç,Görkem,Can,Yiğit,Emir bunlar bana çok tatlı geliyor basit ve sade oldukları için sanırım🌸
Hzlkaya hamisanne_63 biz Aslan koyacağız 🦁 ama Ali Asaf isminide çok severim böyle çok tok bi isim Ali Asaf diyince hep gözümün önüne takım elbiseli bi adam geliyor 😂
hamisanne_63 Kürtçe isimleri de severim ama öyle kaba kaba bahoz falan degil lütfen🤭 daha kibar bi isim söyler misiniz bizim için Mirza, Hazar, Aras, Civan gibi yani Bu isimler hoşuma gidiyor ama karar veremiyorum🥺
hamisanne_63 QueenMommy ikinci çocuğun ismine sen karar verirsin diye söz vermiştim eşime 5 yıl önce simdi de bana tuhaf tuhaf isimler buluyor cıldırıyorum aslında kendisi oğlumuzun isminin en basından beri Adar olmasını istiyor ama ben istemiyorum cok tartışıyoruz bu konu yüzünden 😕
QueenMommy hamisanne_63 Hahaha bende ilk cocugumuz Erkek olursa sen kız olursa ben dedim Erkek olunca o egemen dedi direk ama ben Doruk istiyordum sonradan kabullendim çünkü nereye baksam herkes Doruk koyuyor Birde Moruk diye dalga geçerler okulda filan üzülürüm diye Egemene karar kıldık 😂😂