Mryymrv Arkadaşlar ben 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım. Kilo vermek istiyorum kayseride önerebileceğiniz diyetisyen varmı ve fiyatları hakkında bilginiz..
Gonul_enes Mryymrv yakiniz bende 4 ay olacak sezeryanla dogum yaptim,doguma 90 la girdim suan 77 kiloyim, boyum uzun gostermiyor lakin ben hic aliskin degilim bu kilolarara. .yavastan veriyorum bu arada 3.cocugum