Merhaba anneler ve benim gibi anne adayları daha once görüp okumustum ama güncel bilgi almak istiyorum sizlerden henuz 3. Ayima 1 hafta var gebelikten 3 ay once gebyfol ictim o bittikten sonra folbiol kullandim onun mg i cok oldugu icin bana momvital kullanmami onermis kullanan varmi acaba sizlerden cevap bekliyorum ilginize simdiden tesekkurler :))