myram1 Canım inan kişiden kisiye degisiyor ben daha önce bir gebelik geçirdim ayın 7sinde uzanırken bi anda sol kasığım ve üst baldirimda belirgin bir sancı attı birkac saniye sürdü hiç takip filan da yapmıyordum o ay ama planlıydı o sancı üzerine hemen hamile kaldım dedim ayın 12sinde kan verdim beta 17 cıktı. Belli olmuyor yani bazen hissedilebiliyor.