İyi akşamlar kızlar,
Pazar günü doktora gittiğimde 1 cm kadar açılma var şuan yatışa gerek yok suyu da azalmaya başlamış artık her an hazırlıklı ol çarşamba günü (yarın için) en geç 09.00 da burada ol duruma göre bakalım dedi acaba açılma olmuş mudur hafif kasılmalarım var şiddetli bir ağrı da yaşamıyorum bu konuda fikri olan var mı acaba suni sancı mi verilecek şuan 38+5 haftalık hamileyim son zamanlar hiç geçmiyor yarın gittikten sonra da tekrar eve dönmek istemiyorum açıkçası dua edin lütfen 🧡