HHayalll Kızlar çoğunuz illaki yaşamissinizdir, gebelikte 7+3 deyiz özellikle son 1 hafta ultra boyutta olmak üzere kabızlık var, siz ne yaptınız ne önerirsiniz
esratpl HHayalll hiçbi doğal yöntemle çare bulamadığım için magnesie calcinee adlı ilacı alıyorum 2 günde 1🙇🏻♀️ 35 haftalık olduk buraya kadar o ilaçla geldim uzmana perinata falan sordum içmem de sakınca olmadığını söylediler zaten magnezyum olduğu için sorun yok dediler🌸 içerseniz çok faydasını göreceksiniz🥰
Nursenaaaa Eğer kan ilacı demir ilacı verdi ise doktorun kabızlık yaşıyor olabilirsin armut yemeni ve bol sıvı tüketmeni tavsiye ederim
Fundish Demir ilacımı değiştirdik gyno ferro beni rahatlattı çok şükür.bir de sabahları aç karına bir yemek kaşığı zeytin yağı yuttum
HHayalll esratpl yarin doktor kontrolüm var ilaci doktora sorayım canım sıkıntı görmezse alayım bende yoksa bu aylar bu şekilde bitmeyecek
3oglanannesi Ben kabızlığı en şiddetli yaşayan bir gebeyim hiçbir şey de fayda etmiyor üstelik bu sefer dr um vinalac diye bitkisel bir hap verdi en şiddetli kabızlığı geçirir dedi gerçekten öyleymiş günde 2 ile başladım sonra rahatsız etti günde 1 e düştüm ishal olmamak için bitkisel olması ayrıca iyi