Canım aynıyız hafta gün olarak . Benim ikinci hamileliğim bu hem kasılmalarım oluyor yalancı sancılarım hemde sertlik aşırı derecede toplanma . İlk hamileliğimde ne yaşamadıysam bunda erkenden erkenden yaşıyorum hayırlısı olsun normal bu haftalarda doğuma hazırlanıyor diyorlar ama ilk hamileliğimde hep son haftalarımda yaşamıştım bu sıkıntıları şimdi erken olunca insan korkuyor ister istemez .