GamzeDurmus Arkadaşlar afedersiniz bir kaç zamandır kabızlık çekiyorum bugün de aynı şekilde çok şişmiştim artık ve kuru kayısı vs yiyince kendime geldim ama afedersiniz lavaboya gittikten sonra karnımın içi acıdı resmen bunu yaşayan oldu mu normal mi bilemedim
mehmel54 GamzeDurmus ben hamileliğimin son zamanlarında çok yaşamıştım gelmiyor gelmiyor geldiğinde de kabız olarak geliyordu ve yaparken artık kan geliyordu ağlayarak yapıyordum hiçbir sey de fayda etmemişti bana
yigitegenin_annesi1 GamzeDurmus hamilğim 6. Ayında kabız oldm aşırı kanama oldu vr şimidi hemoroid oldm çook kötü bişy doğm da yaptm daha beter bir hal aldı mümkünse kabz olmamaya dikkat et yiyeceklrrini iyi seç
meri1 GamzeDurmus benimde oluyo sabahları aç karna bi kaşık zeytinyağı iç dedi doktorum bende biraz kuru inciri kesip küçük kavanoza attım üzerine biraz zeytinyağı sabahları aç karna bi iki tane ağzıma atıyorum en iyi bu geldi şimdi daha iyiyim bunu yapıyorum gaz şişkinliğime de iyi geldi
GamzeDurmus mehmel54 ayy çok zor ya doktora falan gidince sormuş muydunuz yani ben tedirgin oluyorum da daha yeni hamileyim 10 haftanın içindeyim düşük tehlikem de var her ağrı da stres oluyorum
mehmel54 GamzeDurmus kabızlık kullandigim ilaçlardan oluyormuş normal demişti doktorum demir ilacı vs yapar demişti
GamzeDurmus yigitegenin_annesi1 yaa öyle mi daha önce bağırsak enfeksiyonu geçirdim bende tedirgin oluyorum enfeksiyon kapsam nasıl anlarım vs diye düşünüyorum kabızlık olmuyordu bende ama bu aralar nasıl oldu anlamadım
mhdmraa Bende de kabızlık sorunu var birkaç gün tuvalete çıkamadığım oluyor doktorum duphalac şurup verdi
GamzeDurmus mhdmraa doktorum bugün söyledi ilaç da verebilirim ama çok tercih etmiyorum ilk zamanlar dedi o yüzden yediklerine dikkat etmelisin dedi
yigitegenin_annesi1 GamzeDurmus dikat et ben yaşadım az öncede ağrısından ağlıyrodum muz kabızlık yapar fazla tüketme baktn zorlanıyorsn git kuru kayısu kuru du vs tüket anında rahatlarsn yani düşün bnr bi kere kabız oldm ve başima bunlar geldi normal doğumda tetikledi daha kötü oldu ve geçmeyen bir hastalık bir ömür bnele allahnyardımcın olsn 💕
GamzeDurmus meri1 daha bugün kontrole gittim zeytinyağ iç diyemem sana dedi çünkü benim midem de sıkıntılı ağrıyor aynı şekilde safra kesesi yağlanabiliyor falan sadece kuru kayısı kefir falan tüketebilirsin dedi herşey yiyemiyorum 😭
meri1 GamzeDurmus benim midemde de sıkıntı var bulanır çok istersen bi iki damlada limın sıkabılırsın demişti doktor ama aç karna olduğu için yapamadım midem bulanır diye incir tatlı olduğu için bana iyi geldi dengeledi yani sen bilirsin çok geçmiş olsun bol su iç bide
GamzeDurmus yigitegenin_annesi1 ay Allah yardım etsin valla çok zor bir durum hele hamilelikte daha zor inşallah atlatırız bu durumu ❤️
GamzeDurmus meri1 teşekkür ederim canım inşallah deniyorum valla ben bir şekilde çekiyorum ama içeride bebeğe zarar verir mi diye korkuyorum
Cylnvrl GamzeDurmus 2 buçuk ay kabızlık yaşadım suan 3 buçuk aylığım. Ne kuru kayisilar kompostolar yedim banamisin demedi. Doktorum duphalac vermişti 1 ölçek dedi ben 2şer olcek içtim yine de yok. Tek ise yarayan haşlanmış mısır yigip üzerine bi bardak su içmek oldu. Onu da çok sık yapmadim bağırsak tembelliği olur die. Kendi kendine geçti daha sonra
GamzeDurmus Cylnvrl bir sıkıntı olmadı dimi ben çok korkuyorum düşük tehlikem var her seferinde acaba bir zarar verir mi diye düşünüyorum o beni daha çok tedirgin oluyorum ya 😭
Cylnvrl GamzeDurmus Yok bi sıkıntı olmadı çok ağır bile geçti benim kabızlığım. Bağırsaklarıma sancı giriyordu o derece. Hafta da 1 mısır yigip şu içtim bagirsaklarim rahatlasin diye sonra kendi düzene girdi zaten. Kuru kayısı incir vs. Hic ise yaramadı bende :) Mısırı tavsiye ederim ama abartmayın bagirsak tembelliğine yol açmasın
Cylnvrl GamzeDurmus Ama doktorunuza iletin bunu muhakkak. Ultrasonda bile kabızlık yaşadığımı görmüştü bizim doktor. Belki ilaç önerir
GamzeDurmus Cylnvrl çok teşekkür ederim suan kayısı tüketiyorum inşallah fayda eder ama etmezse Mısırı da deneyeceğim ❤️
GamzeDurmus Cylnvrl doktoruma bugün söyledim ilaç önermiyorum çok kötü olursan lavma yaparız dedi ama beslenmene dikkat et et falan dedi ilaç da vermedi inşallah geçer 🥺