fztfatmazel mammaaa33 covid aşımı 18.haftamın sonunda oldum bu 3. dozum. yan etkileri fenaydı kalpte spazm , ateş , halsizlik ,bacak ağrısı ama bir gün sonra hepsi geçti. tabii bu süreçte kan sulantırıcı da kullandım, aşı olanlara 2gün boyunca öneriliyor.
mammaaa33 @“Gonul_enes”#p19551604evet covid aşısı bennde 16 dayım acaba 20 yi beklesem mi diye düşünüyorum
fztfatmazel mammaaa33 ilk 3 aydan sonra öneriliyor genelde ama doktorunuza sorun siz de, ben tüm hastalarıma yaşlı genç gebe demeden öneriyorum 👍🏻
fztfatmazel mammaaa33 genel itibariyle tüm dozlarda öneriliyor, ama bu 3. dozun yan etkisi bende daha fazla oldu ilk ikisine göre, kalp spazmım da olunca kullandık biz de.
Hhilall37 mammaaa33 ilk aşım yan etki yaptı biraz mide bulantısı kusma halsizlik kol ağrısı ama 2.de kol ağrısı ve hafif halsizlik oldu sadece. Yani doktorum bana aşının yan etkisini mi tercih edersin covit olduğunda yaşayacaklarını mı demişti. Bide yan etkiler kişiden kişiye göre değişebiliyor inşallah siz hiçbir yan etkisini yaşamazsınız. Covit aşısı ile tetanoz aşısı arasında 2 hafta ara olmasını öneriyorlar ona göre kararınızı vermenizi tavsiye ederim